Search

HEARTS.ON.LOCK.DOWN

A Prisoner's Wife…This is Our Story❤

Tag

RAINY DAY

Year 4 (8.9.21)

Happy Anniversary to me and my 3 mens. More specifically tho, the bald one. We created this thing, we nurture this thing, and we protect this thing of ours fiercely. Here's to being another year closer in more ways thn 1...Big... Continue Reading →

Polarity

So the husband and I recently bought a box of those "couple cards"; the ones that are supposed to make you dig a bit deeper into your relationship. When the convo gets kinda stale as it sometimes can, we'll pull... Continue Reading →

5 On It….

This was our 2nd visit. After our initial visit was crashed unexpectedly, we made sure(well HE made sure) we'd have this one all to ourselves. I guess I can admit now that I was already kinda soft on him the... Continue Reading →

Just Us…..

You ever smile to yourself thinking about your significant other? Something they did or said that made you think "damn i love this fool" while laughing, blushing or doing that "🤦🏾‍♀️" thing, but still lowkey smiling? No? Just me? Ok😏... Continue Reading →

…. a love story💋

So, about 4-5 years ago, in an effort to find a fun way to entertain the Mr, I wrote this story (in 3 parts at the time). Decided last January that I'd share it with yall(hubby approved), put it in... Continue Reading →

Oh BABY!

*Long post alert* The last post was me elated about us making it another year as husband and wife. At that time(literally), I was halfway through an IVF cycle... hormonal, crampy and only going from my bed to doctor's appts.... Continue Reading →

#myhusbandmyheartmyfriend😘

Every so often(usually when our contact/communication is here & there)I have these moments where I kinda just smile to myself thinking about my husband. I'm sure to outsiders, it's "girl shut up about him"🤷🏾‍♀️.... but my husband really is an... Continue Reading →

Unplanned Hiatus🤯🤯

The crazy part about life is that it does NOT care about your so called plans; it will do EXACTLY as it pleases(good & bad) whether you're prepared or not. I've missed blogging, literally thought about it, started and stopped... Continue Reading →

Tell Him “No”….

I get it. We wanna be their everything all the time and shower them with all the love they'll ever need. And all the love they're not getting in that dark, gloomy and treacherous place. I. GET. IT. I've done... Continue Reading →

Blog at WordPress.com.

Up ↑